Velg ditt fylke, og book en dyktig, lokal tekniker hjem til deg - helt enkelt.

Trygg booking

Med våre garantier og betaling først etter at tjenesten er levert gir vår booking ingen risiko for deg som kunde. Prøv oss da vel!

Våre garantier - Din trygghet

Vi i AvA er stolte av produktene og tjenestene vi leverer ute hos våre kunder. Derfor gir vi alle våre kunder fornøydgaranti på alle serviceoppdrag. Er du ikke fornøyd får du pengene tilbake, rett og slett.

For ekstra trygghet, gir vår service deg 2 måneder etterservice-garanti. Det betyr at vi kommer tilbake uten ekstra kostnad om du skulle ha problemer med varmepumpen. Etterservice-garanti dekker diagnosekjøring/problemløsning og generell hjelp hos kunde i inntil 1 time inkl oppmøte.

Usikker på hvilken sone du tilhører?

Book den du tror er nærmest deg. Om det blir feil tar vi isåfall kontakt så finner vi en løsning.

FAQ

Hva inneholder en service?

Service på din varmepumpe er viktig, og helt avgjørende for total levetid, effekt, sunt inneklima, strømforbruk og ikke minst for at garantien skal være gyldig.

Om det er lenger enn 2 år siden sist service, vil du merke en forskjell på din pumpe etter å ha fått en ordentlig service.

Det er også viktig at service gjøres av noen som kan faget sitt, og gjør en ordentlig jobb. Det kan vi hjelpe deg med.

Følgende gjøres på en varmepumpe-service:

Starttest, funksjoner, ytelse normaldrift

Rensing av register utedel (varmevekslere)

Rensing av register innedel(varmevekslere)

Rens av vifte

Rens av kull- og mikrofilter innedel

Rens av finfilter

Rens av grovfilter

Rengjøring av utedel

Utretting av register innedel

Utretting av register utedel

Teste ytelse varme

Teste ytelse kulde

Kontrollmåling av spenning, strøm og jord

Kontroll av alle funksjoner

Kontrollere festing av alle kabler mellom inne -og utedel samt tilførsel

Kontrollere kondendsvannslangen

Sjekk av isolering

Sjekk av limskjøter

Lekkasjekontroll

Sjekk av gassnivå

Visuell sjekk av anlegget

Lese av feilkoder

Etterstramming av alle bolter

Tilstandsvurdering karroseri

Tilstandsvurdering stativ

Tilstandsvurdering utekontakt/støpsel

Tilstandsvurdering lydnivå innedel

Plasseringsvudering

Etterservice-garanti 2 mnd 

Betaling

Etter gjennomført service kan du velge å enten betale på vår terminal til tekniker, eller på faktura.

Hvorfor burde jeg bestille service?

  • Lavere strømforbruk
  • Forbedret effekt
  • Økt total levetid
  • Garantien opprettholdes
  • Friskere inneklima
  • Forsikringsbevis

Hva er geografisk rabatt?

Ved å booke service i geografiske soner sparer vi både tid og miljøet, og du sparer penger!